Niezwykle dużym uznaniem cieszą się ścianki reklamowe, które wykorzystywane są w przeróżnych sytuacjach. Występują przeważnie w znacznych rozmiarach, dlatego są idealnym tłem podczas nagrywania występów telewizyjnych oraz webinarów.
Gdzie stosowane są reklamowe ścianki?
Podczas konferencji, targów oraz innych tego typu wydarzeń także sprawdzają się świetnie. Jest to również dobry sposób, żeby zaprezentować swoją firmę lub wypromować nową markę i produkty. Można śmiało powiedzieć, że bardzo szerokie możliwości zastosowania ma ścianka reklamowa. Warto mieć na uwadze, że używane są też w miejscach użyteczności publicznej. Ścianki to też obowiązkowy element wydarzeń, w których uczestniczą celebryci. To właśnie na tle ścianek reklamowych pozują celebryci w swoich ulubionych kreacjach. Takie narzędzia reklamowe można spotkać między innymi z okazji premiery nowego filmu w kinie.
Składniki ścianek reklamowych
Dostępne są także podczas prezentacji nowych produktów oraz na pokazach mody. Na tekstylnych ściankach reklamowych logo jest wyraźnie zaznaczone. Logo to jednak nie wszystko, ponieważ dobrze widoczna powinna być jeszcze nazwa firmy. Dzięki temu można trafić do znacznie szerszego grona odbiorców. Dostępnych jest kilka różnych wariantów ścianek reklamowych, dlatego każdy bez większego problemu może znaleźć coś dla siebie. Na stelażu rozkładane są Ścianki reklamowe pop-up. Ścianki reklamowe hop-up pod względem wyglądu są zbliżone do dużego, ale wąskiego pudełka. Według kształtu także można podzielić ścianki. W ten sposób można wyróżnić nie tylko proste, ale też zakrzywione modele, z których jak najbardziej warto korzystać.
Wybór ścianki
Najlepiej wybierać produkty, które można szybko złożyć i rozłożyć. Wynika to z faktu, że reklamowe ścianki wykorzystywane są wiele razy. Najlepszym wyborem są zdecydowanie składane reklamowe ścianki. Instalacja takiej ścianki jest bardzo prosta, dlatego nawet mało doświadczone i początkujące osoby powinny sobie z łatwością poradzić. Warto dodać, że dotyczy to nie tylko montażu, ale również demontażu. Dobrze, jeśli całość można zmieścić do małej podręcznej walizki. Roll-upy zajmują mniej miejsca, ale nie są tak skutecznym narzędziem reklamy. Warto skorzystać z tekstylnych ścianek reklamowych, jeśli poszukujesz niezawodnych oraz trwałych materiałów promocyjnych. Można je spokojnie czyścić, a do tego są odporne na uszkodzenia mechaniczne.