Integracja płatności internetowych z popularnymi systemami zarządzania treścią (CMS).

Od jakiegoś czasu w polskim Internecie wiele mówi się o Systemach Zarządzania Treścią CMS. Jest to specjalnie utworzone oprogramowanie, jakie początkowo było narzędziem wykorzystywanym wyłącznie na blogach. W tej chwili zaś CMS wykorzystywany jest również do zintegrowania płatności online. Można bowiem dzięki niemu dodawać atrakcyjne opisy w serwisach płatnościowych.

CMS a płatności online

System Zarządzania Treścią CMS początkowo był popularny w sklepach www, a później wśród operatorów operacji finansowych takich jak serwis płatniczy Blue Media. Jego użytkownicy przede wszystkim cenią jego łatwą obsługę, elastyczność i bezpieczeństwo. Dzięki CMS Blue Media jest też atrakcyjny treściowo i wizualnie. Z kolei, w sklepach internetowych można dzięki CMS eksperymentować z wyglądem strony sklepu, dodawać ciekawe grafiki oraz uatrakcyjniać marketingowo opisy wszystkich produktów. Nie da się zaprzeczyć, że to dobrze wpływa na internautów. Kiedy zaś chodzi o płatności i CMS to właśnie na przykładzie portalu bluemedia.pl wyraźnie widać, że najważniejsze treści odwołujące się do płatności wyeksponowane pozostają na tyle, że użytkownicy nie mają kłopotów z obsługą portalu. System Zarządzania Treścią CMS można wdrożyć w funkcjonowanie płatności, co następnie przekłada się na zyski w sklepach wirtualnych.

Jak zyskuje na tym Blue Media?

Ze względu na to, że systemy transakcyjne można sprawnie połączyć z CMS poprzez automatyczne podawanie danych użytkowników to już na etapie rejestracji można być zadowolonym z działania portalu. Automatyczne przelewy odpowiadają za to,
że Blue Media działa bezbłędnie. Warto też zwrócić uwagę na tak nowoczesne rozwiązanie jak zintegrowanie systemów. Bez wątpienia, wykorzystanie CMS wpływa na to, że portal Blue Media może być tak dobrze odbierany przez użytkowników.
Nie muszą oni bowiem znać się na kwestiach technicznych, jednak zadowoleni mogą być z tego, jak działa sam portal Blue Media. Korzystając z niego są pewni, że wybierają dobre rozwiązanie płatnicze.